4/19/2009

VKL

Semmonen se. Loppupeleissä aika mukava viikonloppu. :)
Ööö.. Meninkö jo torstaina Kelloon? :D Noo kuitenki ihan sama. Eiku joo menin!
Perjantaina kävin kotosalla maalailemassa ja kirosin sitä ihan kauhiaa lumisadetta.. Se ei ollut kiva. Käytiin ostaan Iinalle hulluna kaliaa ja aateltiin olla humalassa illalla tai siis minä aattelin! Juotiin ja katottiin tvtä sitte yöhön asti! Olin humalassa. :)

Lauantaina käytiin sitte rakennusmessuilla pyörimäsä ja hyörimäsä. Iski kauhian paha olo päälle ja jäin autoon kun Ose meni Limingatullin Prismaan kauppaan. Noh, sinne autoonhan sitten nukahdin ja olin varmaan mahatava näky!
Illalla sitte putosinkin yheksän aikaan ihan totaalisesti. Nukahin siihen sängylle sen koneen kanssa, kaikki vaatteet päällä ja päiväpeittoki paikallaan. Heräsin ihan pimiässä huoneessa ilman housuja kauheeseen paniikiin. MITÄ VITTUA?! Herätin Osenki sillä mun paniikilla. Se oli kuulemma pyöritelly minua siinä sängyllä ja ottanu päiväpeiton pois ja kaikkea. Noh noin 2 ja puolen tunnin päiväunet illalla on oikein mukavat! Yö meniki sitten miten meni..
Tännään mähräsin sängyssä sitten kurjuuttani klo 17 asti. Käytiin Pannussa sitten syömässä ja Bisketissä kahavilla. Normisunnuntai..
Menisin kattelleen Madventuresia! Tunna <3 :)))
..äitiki autto mua raha-asioissa, niin ei tarvi niistäkään stressata enää.. KIITS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ompahan hirmu kivvaa, kun päätit kommentoida.
Ota tavaksi! :)