5/23/2011

Mun häät maksaa miljardii!

Nyt, heti, aivan saatanan vilikaasti, joku ottaa tuon Jaren ja Villegallen piisin pois mun korvasta! Argh, ei kestä ennää!

Mää sanon perjantaista vaan sen verran, että huhhuh! Nyt oli jo elämäni hämmentävin baarireissu ihan niinku ikinä! Ei mulle tämmöstä tapahu.
Lauantai meniki sitte sitä perjantaita ja rapulaa sulatellen. Illalla kuskasin Osea Maikkulaan, kävin Jannea moikkailemasa, meinasin nukahtaa Maikkulaan sohovalle ja lähettiinki jo kahentoista aikaan pois. Hitto, oon hyvä kuski.
Eilen oli vuorossa lepponen sunnuntai.
Käytiin ulukona syömäsä, koska kämpillä ei ollu ruokaa, patiolla istumasa ja tuijoteltiinpa Jack Sparrowtakin parisen tuntia.
Moi! Oon Iina, enkä oikein tiiä miten mää nyt tässä olisin ja mieheni ei oikein ossaa ottaa kuvia.
Parisen viikkoa sitten käytiin uusia kulumia kattelemasa. Nätin ilman siivittämänä vähä mutkien kautta päädyttiin Nallikariin asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ompahan hirmu kivvaa, kun päätit kommentoida.
Ota tavaksi! :)