7/12/2010

Anna näytän uneni sinulle

Ohhoh, mitä on tapahtunut! Ei tässä oo paljon kerenny mittään kertoilemaan. Koko viime viikon omasin auton ja sehän tarkoitti sitä, että aikas monena päivänä olin Jannea viihyttämäsä Jäälisä. Katellu niin pirusti elokuvia!
Ja sitten jos olin kotona, niin nukkunu vaan koko ajan. Tullu kottiin, syöny, nukkunu päikkärit ja mennyppä kohta yöunille. Ihan jäätävää tämä väsymys.

Tiliki tuli tuossa viime viikolla ja eilen sitten läpsähti Äxältä kottiin tillausta. Naapurit saa ihmetellä taas mun musiikkigenrejen vaihteluita.
Elikkä Pariisin Kevään Astronautti ja Meteoriitti, Jukka Pojan ah-niin-ihana Kylmästä Lämpimään ja Jannen takia sitten Stepan Made In Sodankylä.

Perjantaina pitkästä aikaa ottiin Janne mushun kanssa olutta. Oli ihan huippua! Käytiin jonkun hemmon tupareissa ja mua pelotti, kun en sieltä kettään tuntenu. Mutta oli mahtava ilta, hyvä humala ja tahtoo uuestaan jo! Ose kuskas mua, mikä oli aikas yllättävvää.

Jos nauttis jotain murkinaa vatsan sisään ja sulais tänne kämpille tähän kuumuuteen.

Vielä voisin silti jakaa parin päivän lempipiisit tähän. Nauttikaa!
Ihan täydellisen rakkautta! Poets of the Fall - War
Ke$ha - You Love Is My Drug
Stepa - Toiseksi Viimeiset Dollarit
Vkln "KYLLÄ LÄHTEE!"-piisi Aste ja Nomripäivä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ompahan hirmu kivvaa, kun päätit kommentoida.
Ota tavaksi! :)