9/06/2010

Halu parkua!

Ensin avaudun asiasta joka mua on tänä päivänä masentanu ehkä kaikkein eniten. Oon ollu aamusta asti niin romuna ja sirpaleina sisältä ja päässä velloo epätodellisia kysymyksiä kuten "Kuinka? Miksi? Miten?" Otan varmaankin tästä päivästä käyttöön joka ikisen hataran oljenkorrenkin, jotta mahdottomasta saadaan mahdollista.
Jäin siis ilman GY!BE:n lippuja. ;___;

No mutta sitten jos kertoilisin mitäs sitä viikonloppuna ja vähän sitä ennenkin tuli hommailtua. Olipahan taas rankka ja pitkä rupeama, alan vissiin vanhaksi tulemaan.
Torstainahan Janne siis täytti huikiat 19-vuotta. Ja tätä se piti sisällään.
Sykkiin nuita elokuvalippuja lunastammaan tuntia ennen näytöstä ja ajattelin kuluttaa aikani kenkäkaupoissa, kun Janne vasta oli bussilla keskustaan tulossa. Ei olisi kannattanut.
 Vima, 129e
Ovathan nuo täydellisen rakkautta ja jotain maailman kauneinta, mutta silti takaraivossa ehkä hiukan tuo hinta mua itkettää.
Vihdoin myös ostin sen kauan himoamani matta top coatin.
 Stockmann, 8e
The Expendableshan oli sitten niin perusäijä elokuva, kun koskaan voi olla. Aivan mahtavahan se oli ja nauraakkin sai ihan kiitettävästi. Aina olen ollut huono elokuvia mitenkään arvostelemaan. Tykkään jos tykkään. Ja tästä tykkäsin. Tykkään kylla veri lentää ja äijiä hakataan elokuvista muutenkin.
Siitä sitte käppästiin Graaliin nauttimaan muutamat alkoholipitoiset ja päätettiin illan hämärtyessä ottaa kesän viimeiset pussikaliat, elii kaupan kautta teatterin nurkille istumaan. Oli oikein rattoisa meininki ja juomat juotua Mestaan euroille. Oikein palakitteva ilta kokonaisuudessaan.

Perjantaina sainkin sitte töissä Marikalta erittäin hämmentävvää tekstiviestiä, johon oli pakko vastata kyllä. Eli Liminkaan piti lähtä Oulun Muusajuhulien klubille töllistelleen ja humaltummaan. Oli sarjakuvaimproa, runoutta, sketsejä ja Black Peider.
Illan päälle eksyttiin sitten vielä Limingan paikalliseenki. Joka oli erittäin hämmentävää. Juomaa oli ja tanssittua tuli. Meikä tykkäs.

Lauantaina käväsin vielä Jannen tykönä muutaman maistelemassa. Elokuvia katellessa sekin ilta vierähti. Vampire Suck ehkä nauratti pitkästä aikaa ihan liikaa.
 JACOB :--DDDDD

Ja mulla on ongelma. Näiden rakkauksien takia, mun on pakko päästä IKEA:an. 
Mun vauvat ei mahdu enää samaan hyllyyn, ellen ala tekemään täydellistä siirtelyoperaatiota mun elokuville. Noh, saan tuossa viikolla mukavan viimeisen tilin, niin jos viimeistään Osen syyslomalla sinne paukasis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ompahan hirmu kivvaa, kun päätit kommentoida.
Ota tavaksi! :)